Biuro obsługi klienta:

Poniedziałek – Piątek, 8:00 – 16:00
sklep@mollusco.pl, tel. 796 174 303

Molluscoo, 82-300 Elbląg, ul.Stanisława Sulimy 1

Najczęściej zadawane pytania

Zanim wyślesz wiadomość sprawdź nasze FAQ, być może mamy już odpowiedź na Twoj problem.

Jak długo trwa realizacja zamówienia

Po potwierdzeniu wpłaty kurier dostarcza paczkę przeważnie w 2 dni robocze. Czas ten może jednak ulec wydłużeniu z powodów zależnych od wybranej firmy kurierskiej

Jakie formy płatności są obsługiwane przez sklep

Obsługujemy płatności w oparciu o system PayU oraz PayPal.

Jakim kurierem zostanie wysłana moja paczka

Współpracujemy z kurierami DHL oraz UPS

Czy wysyłacie za granicę?

Obecnie oferujemy sprzedaż za granicę jednak oferta ta jest ograniczona do wybranych partnerów handlowych. Więcej informacji uzyskasz wysyłając nam zapytanie przy pomocy formularza.

Szersza oferta sprzeda

Jak wygląda proces reklamacji zamówienia?

Informacje dotyczące reklamacji oraz pozostałą dokumentację znajdują się na stronie:

https://www.molluscoo.pl/materialy-do-pobrania/

Czy oferujecie realizacje zamówień hurtowych?

Tak. Prosimy o kontakt telefoniczny lub zapytanie za pomocą formularza lub adresu sklep@molluscoo.pl

FOrmularz KOntaktowy


* pola wymagane