Skuteczne ćwiczenia – porady od trenerów gwiazd

Trenowanie na siłowni stało się od jakiegoś czasu niezwykle popularne i modne. Wiele z nas sięga po ten rodzaj aktywności fizycznej. Podobnie postępują celebryci, dla których niezwykle ważne jest szczupłe i wysportowane ciało.

Zazwyczaj takie osoby nie ćwiczą same, ale korzystają z pomocy trenerów personalnych. Czasem możemy od nich trochę zaczerpnąć i podpatrzeć ich metody. Dziś dajemy Wam taką okazję, prezentując tajniki skutecznego treningu według trenerów gwiazd.

Warto ćwiczyć rano

Poranny ruch to idealny sposób na otrzeźwienie się i obudzenie. Z powodzeniem zastąpi nam codzienną kawę. Takie ćwiczenia bardzo przyspieszają metabolizm i dodają nam energii na cały dzień. Teddy Bass – trener Cameron Diaz – twierdzi, że łatwiej znaleźć wymówkę od ćwiczeń po ciężkim dniu w pracy, dlatego najlepiej trenować rano.

Samo kardio to za mało

Jeśli zależy Wam na pięknym wymodelowaniu sylwetki, to ćwiczenie kardio nie wystarczy. Taki trening pozwala nam spalić kalorie i schudnąć, ale nie modeluje naszego ciała. Do tego służą ćwiczenia siłowe. Wskocz na maszyny i zaprzyjaźnij się z wszelkimi rodzajami ciężarków, a zobaczysz różnicę. To porada od trenerki z Los Angeles – Ramony Braganz.

Głodówka to nie najlepszy pomysł

Czasem brakuje nam cierpliwości i chciałybyśmy bardzo szybko osiągnąć efekty bądź czas pozostały do lata niebezpiecznie się kurczy. Wpadamy wtedy w nerwowy nastrój i próbujemy radykalnymi metodami zgubić zbędne kilogramy. Nie jest to dobry pomysł. A już na pewno nie za pomocą głodówki, która nigdy nie jest dobrym wyjściem. Ostrzega przed tym Kathy Kaehler, z którą ćwiczy Jennifer Aniston. Takie radykalne ograniczenie kalorii doprowadza do spowolnienia metabolizmu i daje odwrotny skutek od zamierzonego. Należy pamiętać o zdrowej diecie i regularnych posiłkach jedzonych powoli, a nie w pośpiechu.

Oglądanie telewizji na bieżni nie sprzyja ćwiczeniom

Wiele z nas zajmuje sobie czas, będąc na rowerku czy bieżni. Okazuje się jednak, że może to sprawiać, że ćwiczymy mniej intensywnie i efektywnie.

Trening interwałowy to dobre rozwiązanie

To nic innego jak naprzemienne ćwiczenie w normalnym tempie oraz bardzo intensywnym. To świetna metoda na spalanie kalorii, która znacznie przyspiesza chudnięcie.

Regularność kluczem do sukcesu

Pisałam już wyżej, że czasem nie ćwiczymy dla zdrowia oraz z chęci zmiany stylu życia na lepszy, ale dla konkretnego celu. Niestety, często skutkuje to tym, że kiedy osiągamy wymarzony cel, odpuszczamy. Od tego już dzieli nas zaledwie chwila do powrotu w stare nawyki i do starej sylwetki. Kluczem jest dobra motywacja i regularność. Gunnar Peterson, trener Kim Kardashian i Halle Berry, twierdzi, że konsekwencja to gwarancja sukcesu. Lepsze jest zrobienie codziennie kilku lekkich ćwiczeń niż wielki zryw dwa razy do roku.

Niebezpieczna rutyna

Nasze ciało szybko się przyzwyczaja i potrzebuje nowych bodźców. Warto pamiętać o zmianach i urozmaiceniach. Próbuj nowych dyscyplin, ćwiczeń. Dostosuj je do pogody i pory roku, które dają nowe możliwości.

Joga – ulubienica wielu gwiazd

Jeśli chcesz połączyć ćwiczenia z odprężeniem i relaksem, to będzie dla Ciebie idealna rozrywka. Celebryci pokochali tę dyscyplinę. Spróbuj, a może dołączysz do jej fanów.

Zarówno gwiazdy, jak i ich trenerzy wiedzą, że ćwiczenie musi być nie tylko dobrym i regularnym nawykiem, ale także przyjemnością. Wtedy osiągamy najlepsze cele. Z pewnością gwiazdy pamiętają o tym, aby łączyć aktywność fizyczną z odpowiednią pielęgnacją. Temu zawdzięczają szczupłe, jędrne, nawilżone ciała oraz twarze. Ty także możesz! Sięgnij po luksusowe produkty Molluscoo z wyciągiem ze śluzu ślimaka, zacznij ćwiczenia, korzystając z tych porad i czuj się jak gwiazda każdego dnia!